Hilde's cards

woensdag 16 juli 2014

Verjaardagskaart met Denise

Hallo allemaal,

Ik heb in de maand juli heeel veel jarige dames, dus ik weet wat me te wachten staat.
Dit kaartje heb ik tevens voor de PanPastel Blog gemaakt.

Het is uiteraard een verjaardagskaart geworden.

Hoop dat je hem mooi vind, ik ben de laatste tijd helemaal weg van dit soort kleurtjes.


Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesign, deze serie heet Rose Cottage Charms. En die kan je HIER kopen.
Het digi-plaatje is van Saturated Canary, zij heet Denise en die kan je HIER kopen. 


Ik heb haar uiteraard ingekleurd met de panpastels.
Huid: Burnt Sienna Tint en Orange Extra dark
Wangen: Magenta
Haar: Diarylide Yellow Tint, Yellow Ochre en Orange Extra Dark.
Jas & muts: Magenta Tint en Magenta
Shirt, rok & kousen: Violet Tint, Violet en Violet Shade
Laarzen: Neutral Grey en Violet Tint
Tas: Yellow Ochre en Orange Extra Dark


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- diverse soorten kant, kreukellint, organzalint van Live and Love Crafts
- de teksten, strik en tag zijn van Michele Roos
- houten vlindertjes en hartjes van Xenos
- houten hoekjes en swirly kader van Rive-Creatief
- plakparels
- bloementoef

Zo, nu weer aan de gang met een ander verjaardagskaartje, word vervolgd....

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

2 opmerkingen: