Hilde's cards

zondag 13 januari 2013

Tilda with hiding heart!!!

Hallo allemaal,

Het is hier in Nederland lekker aan het vriezen, heerlijk weer, zonnetje erbij, wat wil je nog meer!!!

Lekker wandelen met de hond een frisse neus halen, heerlijk....

En toch nog tijd om een kaartje te maken. Deze heb ik gemaakt voor de challenge bij : Magnolia down under challenges - # 179 flowers

Nou dat is helemaal mijn ding, want wat is nou een kaart zonder bloemen... 
Ach, ik vind dat gewoon heel mooi op een kaart, op al onze kaarten zitten wel bloemen, dus geen moeilijke challenge hihihihi...



De magnoliastempel is van de serie With love en ze heet Tilda with hiding heart.
Als basis heb ik bruine cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
Huid: E000, 01, 11, 93
Haar: E13, 17, 19
Hart: W0, 1, 3
Blauw: B000, 00, 12



 Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal ovale frame van Marianne Design
- snijmal hart van Marianne Design
- snijmal ovale frame, weet niet van wie die is...
- de vorm van de kaart, is van mezelf, eigengemaakte mal
- kant, band met glitter, kant met pareltjes
- tekststempel Just for you
- ketting met glazen bolletjes
- wondgaas

Iedereen nog een heel fijne zondag, geniet van het mooie winterweer..

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

12 opmerkingen:

  1. Hoi meiden,

    Wat is het weer een gezellige en mooie kaart geworden.
    Super leuk model!!
    En het papier van maja blijft natuurlijk super!!

    De witte kaart hieronder vind ik ook ERG mooi!!
    Spreekt mij heel er aan.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooi kaartje Hilde & Petra.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje, leuk dat zelfgemaakte modelletje.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie er weer een mooi kaartje van gemaakt, prachtig!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartje Meiden!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart is dit.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HoiHoi. Vandaag heb ik jullie blog gevonden. Ik heb mn ogen uit zitten kijken. Wat maken jullie mooie kaarten zeg! En dan ook nog eens van die nieuwe Magnolia serie. Die vind ik zo leuk! Ik ben gelijk volger geworden, want ik wil wel blijven volgen wat jullie allemaal nog meer voor moois maken hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hem natuurlijk al op Facebook bewonderd .... maar hier nog niet. Ik vind hem prachtig !! Ik houd wel van jullie gevoel voor detail .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for being with us and play with your beautiful card this week at MDUC.
    Wish you good luck in the challenge with "flowers".
    Hug Camilla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een creatie!
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh such a beautiful card :)
    Thankyou so much for playing along with us this week at MDUC
    BigHugs Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen