Hilde's cards

zaterdag 12 april 2014

Challenge #71 Cordine's sketch

Hallo allemaal,

Het is dit keer tijd voor Cordine's sketch bij the Sketchy challenges.
Zij heeft een leuke challenge dit keer, want je mag dit keer kiezen uit 3 sketches.

Ik heb gekozen voor sketch 3, daar kon ik wel wat mee.... Zie hier.


Verder mag ik mijzelf ook DT-lid noemen van het Michele R Designs, waar ik echt heel blij mee ben, want zij maakt zulke mooie dingen, helemaal mijn stijltje. Ik heb dan ook hier het mooie digi papier gebruikt - genaamd Elegance flower. En deze kan je HIER kopen.
Dus heb je een kleurenprinter, dan kan je dit gewoon kopen en gebruiken op je kaarten, hoe handig is dat!!!!


Ik heb als basis witte cardstock gebruikt en het DP is van Michele Roos.
Het magnoliaatje is Prima ballerina Tilda. 

Sketch 3

Sketch 1

Sketch 2


Ik heb haar weer ingekleurd met panpastel. 



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- de papieren bloemen, strik en tags zijn van Michele Roos
- tekst is ook van Michele Roos (Hello)
- onder de papierenbloem zit een uitgevouwen envelopje, dus die heb ik niet als envelop gebruikt, maar zo als embellishment
- diverse soorten kant
- doily
- kralenpen
- plakparels
- vlindertje is van klei, gemaakt van een taartvorm (van de buuffie) en iets ingekleurd met panpastel
- bloementoefje

Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden en dat jullie ook weer mee gaan doen met deze leuke challenge bij The Sketchy Challanges.
En dat jullie uiteraard gaan kijken bij Michele Roos, want zij heeft zulke mooie papier digi's. Ik heb ook al eerder een kaartje gemaakt met haar digi papier, misschien dat jullie deze nog kennen?


Deze heb ik gemaakt met het digi-papier genaamd Caitlin.


Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking: