Hilde's cards

vrijdag 11 april 2014

Verjaardag tante Rie - 75 jaar!!!!

Hallo allemaal,

Ben druk bezig geweest met dit projektje, het is een verjaardagskaart voor mijn oud buurvrouw (is nog steeds de buurvrouw van mijn vader (mijn ouderlijk huis)). 
En zij geeft haar feestje aanstaande zondag, gaan we gezellig met de boot naar Amsterdam en een hapje eten. Zij wordt 75 jaar, dus dat moet dan wel een bijzonder kaartje worden, toch....

Dit is het geworden.


Als basis heb ik kraftpapier gebruikt en het DP is uiteraard het digi papier van MicheleRDesign.
Deze set heet Basic Vintage.
Het afbeeldinkje is van Sherri Baldy en die kan je HIER kopen.


En ze is weer ingekleurd met panpastel.


Aan de binnenkant heb ik de toepasselijk tekst van Michele Roos gebruikt.
Verder zitten er twee tags en een envelopje in (zometeen met inhoud hihihi).
Op 1 van de tags, heb ik onze namen gezet, ook die van paps natuurlijk, want wij geven het uiteraard saampjes.





Verder heb ik gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans 6002/0304 ovale frame van Noor!Design
- shape mal van Dutch Doobadoo
- kant
- de strik is ook uit de set van MicheleRDesign
- tekststempel Limited Edition van Magnolia
- houten vlindertjes van Xenos
- houten hartje
- parelketting
- hardboard letters 
- bloementoef


Ik hoop dat ze er blij mee is, maar eigenlijk weet ik wel dat ze het heeeel mooi gaat vinden, ze is een grote fan van onze kaarten, dus dat zit wel goed.....
Lieve freubelgroetjes,

Hilde

10 opmerkingen:

  1. This is just stunning, and I love that Tim Holtz bow tie die you have used. Thanks for joining us over at My Besties Aussie Challenge Blog.

    DT Melissa x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, thanks for joining us at My Besties Aussie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow your work is amazing! Beautifully coloured image and gorgeous Embellishment! I love how you have decorated the inside as well! Thank you for sharing at Aussie Besties! Hugs Julie DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous make. Thanks for joining us in our Buttons and Bows Challenge at http://wedodoobadoo.blogspot.co.uk/
    Anjie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic project and fits our "buttons and bows" challenege perfectly at We Do badoo (http://wedodoobadoo.blogspot.co.uk/)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom je kaart iedere keer tegen en vind hem zo mooi. Zou je me kunnen vertellen waar het papier vandaan komt?
    Groetjes Ismel
    http://cardsfromisje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt :)
    Dank je wel voor je deelname aan My Besties Aussie.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this is gorgeous, love the image and fab colouring, I'm sure she will love it, thanks for sharing with us at Dutch Doobadoo UK challenge, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a Stunning make. Thanks for joining us in our Buttons and Bows Challenge at http://wedodoobadoo.blogspot.co.uk/
    Hugs and good luck Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Aussie.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen