Hilde's cards

zondag 13 april 2014

Mijn GDT-kaart bij The Besties Noorwegen

Hallo allemaal,

Ik ben met mijn kaartje Bestie met hartenslinger uitgekozen om Guest Designer te zijn bij The Besties Norge.



De opdracht is gebruik lint of kant, nou dat is geen moeilijke opdracht voor mij hihihihihi
Met uiteraard een Bestie van Sherri Baldy, deze kan je HIER kopen.


Ik heb als basis witte cardstock gebruikt en het DP is van Michele Roos- deze lijn heet Caitlin.



Ik heb haar weer ingekleurd met panpastel. 


Verder heb ik gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- de vorm is overgetrokken van een eigen gemaakte mal.
- stans hartenborder van Memory Box
- stans small easel van Tim Holtz
- diverse soorten kant
- vlinder is van klei, gemaakt van een taartvorm
- tekststempel XXX-jes
- plakparels
- bloementoef met veertjes

Doe je ook mee aan deze leuke challenge bij The Besties Norge?
Ga snel kijken op hun blog.


Lieve freubelgroetjes,

Hilde



1 opmerking: