Hilde's cards

zondag 7 december 2014

Magnolia - It's cold outside Tilda

Hallo allemaal,

Zo, nog maar een kerstkaartje van mij.

Dit kaartje heb ik dit keer gemaakt met een stempel van Magnolia. 





Ik heb als basis cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Merry & Bright.
Deze kan je HIER kopen.
Het plaatje is van Magnolia en zij heet it's cold outside Tilda.


Deze heb ik ingekleurd met PanPastel. Uiteraard ook weer wat van de Pearlescent gebruikt, ik heb de bontjes ermee gekleurd.



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- de tekstrondjes, strik en tags zijn van MicheleRDesigns en zitten bij de serie
- diverse soorten kant en lint
- doily
- plakparels
- gehaakte bloemen (gekregen)


Zo, ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.


ik doe mee met de volgende challenge:

Tildas Town - celebrate-christmas



Lieve freubelgroetjes,



Hilde 

2 opmerkingen:

  1. So pretty, thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck. Merry Christmas, love Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So Pretty!
    Thank you for entering Tilda's Town Challenge.
    Hugs
    Christina x

    BeantwoordenVerwijderen