Hilde's cards

zaterdag 12 juli 2014

Zomaar een kaartje....



Hallo allemaal,

Ik had toen het nog mooi weer was, lekker veel plaatjes buiten zitten kleuren, daar ben ik nu kaartjes van aan het maken, aangezien het hier echt heel druilerig weer is (dit was natuurlijk niet vandaag).

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een lieve facebook vriendin van mij. Omdat ik nog wel eens leuke spulletjes van haar krijg, heb ik haar beloofd zo nu en dan een kaartje te sturen, dat was wat ze er graag voor terug wilde hebben. Hoe lief is dat....

Ik hoop dat ze het kaartje mooi vind.


Als basis heb ik cremekleurige cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Vintage Fall. Deze kan je HIER kopen.
Het digi-plaatje is van Sherri Baldy, dit is img362 en deze kan je HIER kopen.


Uiteraard is ze weer ingekleurd met panpastel, alhoewel ik al een tijdje de cursus van Kit and Clowder volg, maar ik ben nog maar bij les 3, dus over een tijdje zie je ook plaatjes van mij ingekleurd met de copic markers. Maar dat duurt nog wel ff hoor.... Ik heb er niet altijd tijd voor, jammer genoeg, want het is echt een hele gave cursus. Een echte aanrader...



Ik heb verder gebruikt /gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans small easel van Tim Holtz
- vlaggetjes, strik, tags en teksten zijn van Michele Roos en zitten bij de serie van Vintage Fall
- kant en kreukellint van Live and Love Crafts
- houten hartjes van Xenos
- parelketting
- perlenpen - kleur flieder
- bloementoef
Lieve freubelgroetjes,

Hilde

6 opmerkingen:

  1. Très belle carte! Merci de participer au défi Besties xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful thanks for joining us at besties UK - Carol UK DT Co-ordinator xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou als ze deze niet mooi vindt dan weet ik het niet meer, hij is helemaal geweldig Hilde.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh my gosh! this is gorgeous!!!!! i love this! i love that lace! and you used my fave bow die! thank you for joining us at My Besties UK and good luck! Hugs Davinia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart heb je gemaakt prachtig gekleurd, bedankt voor je deelname bij my bestie uk en succes
    Liefs Tonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja Hilde, nu val bij mij in de beoordelingen. Hihihi, wat zal ik eens van deze schitterende kaart zeggen. Nou eigenlijk niets, hij is gewoon SCHITTEREND.
    Hartelijk dank voor je deelname bij de My Besties Internationaal.

    Fijn weekend en lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen