Hilde's cards

zondag 26 oktober 2014

Verjaardagskaart voor Sherri Baldy

Hallo allemaal,

Sherri Baldy is 26 oktober jarig en dus mag je (is geen verplichting) als DT-lid een verjaardagskaart voor haar maken. Uiteraard is dit een verrassing voor haar, ze zal overstelpt gaan worden met allemaal mooie Besties kaarten hihihi.

En dit is de mijne geworden.


Ik heb als basis witte cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns - deze heet Rose Cottage Charms. Nou zie ik je denken.... Er zit niet alleen maar rose op dit papier, maar ook heel zacht lila, dus die heb ik hiervoor gebruikt. Deze kan je HIER kopen.
Nou ja, het plaatje is uiteraard van Sherri Baldy en dit is img359 en kan je HIER kopen.


Ik heb haar ingekleurd met PanPastel. Enheb ook hier wat van de Pearlescent gebruikt op haar vleugeltjes.
Helaas is dat niet zo goed te zien op de foto, maar in het echt gelukkig wel. Je moet me dus op mijn woord geloven....


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- stans hekje van Magnolia
- shape is van Dutch Doobadoo
- de tags, envelopje en tekstrondjes zijn van MicheleRDesigns en zitten in de set Rose Cottage Charms
- houten achtergrond vierkant met bloemen van Rive-Creatief
- houten vlindertjes van Unique
- diverse soorten kant en organzalint
- parelketting
- doily
- veertje
- bloementoef

Ik hoop dat Sherri blij is met mijn kaartje voor haar.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig Hilde, ook de kleuren zijn prachtig.
    Er is weer zoveel op te zien, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This card is gorgeous, Hilde! Sherri will love it! Today is her birthday and today is my wedding anniversary as well as some other people I know--popular day to celebrate!

    BeantwoordenVerwijderen