Hilde's cards

woensdag 1 oktober 2014

Gastdesigner bij My Besties Aussie Challenge Kerst - Bestie IMG042

Hallo allemaal,

Ik ben winnaar geworden bij de challenge van My Besties Aussie Challange, bij de BINGO challenge.

Nou hebben ze mij gevraagd als gastdesigner en of ik een kaartje wil maken voor hun volgende challenge, opdracht is alles mag / anything goes.

En dat is voor mij weer een kerstkaart geworden.


 Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigsn, deze heet Vintage Teal Frost en kan je HIER kopen.
Deze leuke digi is van Sherri Baldy en is img042, deze kan je HIER kopen.



Ik heb het weer ingekleurd met PanPastel.
De handenwarmer heb ik  bewerkt met Crushed Velvet - lily white flock


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans small easel van Tim Holtz
- stans kerstboompje
- stans hangende sterren van Memory Box
- de grote ster is een shape van Dutch Doobadoo
- diverse soorten kant en kreukellint van Live and Love crafts
- de tekstrondjes en tags zijn ook van MicheleRDesigns, zitten bij de set
- de tekstrondjes rondom aangezet met stickles
- frantage rondom het plaatje
- kerstboompje en hangende sterren bewerkt met embossing glitters
- de rand rondom de sterren shape bewerkt met stickles
- parelketting
- plakparels
- bloementoef


Doen jullie ook mee met deze makkelijke challenge bij onze zuiderburen?
Gewoon doen.
Ga naar hun blog en deel je mooie kaart met een Bestie.

En als je dat hebt gedaan, kan je misschien ook met de volgende challenges meedoen:

Besties Challenge - use a tag/ gebruik een label

My Besties UK challenge - anything goes and blue

My Besties Norge - distress, smear or tear


O ja. met dit kaartje heb ik gewonnen.




Lieve freubelgroetjes,


Hilde

12 opmerkingen:

  1. oooooh soooo pretty love it thanks for joining us at Besties UK - Carol UK DT Co-ordinator x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wow! this is fab! she reminds me of a Russian princess all wrapped up! perfect perfect perfect in every way! Thank you for joining us at My Besties UK challenge blog and good luck! Hugs Davinia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely card so cute thanks for joining us at UK Besties Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW this is breathtaking, you have designed this card so beautifully, I love the colours you have chosen for the image and your embellishments look superb, thank you for joining our challenge at My Besties International.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful project! Thanks for joining us at My Besties Norway. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous ~ Love it ~ Thanks for sharing with My Besties Int'l.
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hilde, your cute pink card with the tag..is beautiful! Thank you so much for entering our My Besties International Challenge! Our new challenge begins on Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hilde,

    Leuk ik mag één van mijn eigen DT dames beoordelen en een berichtje sturen. Zoals altijd is het weer een toppertje, helemaal in jouw stijl en kleurtjes. Echt heel erg mooi.
    Lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps vergeet ik nog je te bedanken voor je deelname en we hopen je graag weer een volgende keer te zien.

    mlgvm Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen