Hilde's cards

maandag 8 september 2014

Challenge My Besties Dutch Girls Designs - gebruik een label / use a tag

Hallo allemaal,

Hier mijn DT-bijdrage voor de nieuwe challenge bij

Het thema is : gebruik een label / use a tag

Geen moeilijke opdracht volgens mij.... Ik gebruik bijna altijd op mijn kaarten wel een tag, dus voor mij is ie niet moeilijk. Ik heb er dit keer maar weer een kerstkaart van gemaakt, want daar moet ik zo toch een heleboel van hebben, voor al mijn vrienden en familieleden.
Die verwachten namelijk allemaal een eigen gemaakte kaart, dusssss....


Ik heb als basis cremekleurige cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesign, deze serie heet Vintage Frost. Hoe leuk is die voor je kerstkaarten!!!! Je kan deze HIER kopen.
Het digi-plaatje is van Sherri Baldy en dit is img392, deze kan je HIER kopen.


Ook deze heb ik weer met de copic markers gekleurd.
Het bontrandje aan de muts en jasje heb ik bewerkt met crushed velvet-my white flock
Het bontrandje aan de laarsen heb ik bewerkt met liquid pearls - white opal


Verder heb ik gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans 6002/2021 sterrenborder van Joy!
- stans snowflake ornament van Memory Box
- stans takje met sterretjes
- diverse soorten kant en kreukellint
- wondgaas
- houten ster van Rive -Creatief, deze wit gemaakt met liquide pearls
- sterretjes, randjes en border bewerkt met stickles
- plakparels
- strik en tekst zijn van MicheleRDesigns, deze zitten bij de serie.
- sleetje (onder de bloementoef)
- frantage
- bloementoef


Doen jullie weer gezellig mee met deze leuke challenge???

Kijk ook op het blog van My Besties Dutch Girls Designs, want de andere dames hebben er ook weer heel wat moois van gemaakt.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking: