Hilde's cards

vrijdag 29 augustus 2014

Verjaardagskaart Kisses...

Hallo allemaal,

Ik ga meedoen aan de leuke facebook groep van Karina Creawitch, deze groep heet Birthday Circle.
En daar doen nu al meer dan 30 dames aan mee van over de hele wereld.
Wat je moet doen is je geboortedatum en adres geven en je krijgt met je verjaardag minimaal 20 zelfgemaakt verjaardagskaarten. Hoe leuk is dat!!!
Uiteraard moet jij zelf over de periode van 1 jaar ook 20 kaarten versturen, dat is gemiddeld 1 a 2 kaarten in de maand. 

Dus dat worden veel verjaardagskaarten maken, maar dat deed ik al hihihi.


Ik heb als basis kraftpapier gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Shabby Purple Charms. Zo mooi!!!! Deze kan je HIER kopen.
Het plaatje is van Saturated Canary en zij heet Kisses, deze kan je HIER kopen.


Ik heb haar weer ingekleurd met copic markers.



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans small easel van Tim Holtz
- veel houten elementen van Rive-Creatief, zoals de bloemen, ovale frame, harten achtergrond
- de houten hartjes zijn van Xenos
- diverse kant en organzalint van Live and Love Crafts
- de teksten en tags zijn ook van MicheleRDesigns.
- plakparels
- bloementoef


Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking: