Hilde's cards

zaterdag 7 juni 2014

Challenge #75 The Sketchy challenges - Hilde's sketch

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor mijn sketch bij The Sketchy challenges.
Is volgens mij een niet al te moeilijke, als je 3 verschillende bij elkaar passende designpapier hebt, dan kan je deze makkelijk maken. Wat bloemetjes, een stukje tekst en een vlindertje, dan heb je hem al klaar.
En dan niet te vergeten een leuk plaatje, wel of niet ingekleurd, wat jij wil.

Dit is de mijne geworden.




Ik heb als basis kraftpapier gebruikt en het digi-papier is van MicheleRDesign, deze serie heet Rose Cottage charms en is HIER te koop.
Ik heb de gratis digi van Saturated Canary gebruikt, zij heet TammiBuccaneer.


Dit is de sketch, makkie toch??



Ik heb haar weer ingekleurd met panpastel.




Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans 6002/0146 ovale frame van Noor!Design
- stans Vivienne Butterfly van Memory Box
- stans Precious Butterfly van Memory Box
- stans Kensington Border van Memory Box
- stans small easel van Tim Holtz
- de strik(ik heb een dubbele gemaakt), de tags en de teks zijn ook van Michele Roos en zit in het pakket
- kant en kreukellint van Live & Love crafts
- plakparels
- bloementoefje


Doen jullie weer gezellig mee met deze challenge, ik heb weer een leuk prijsje voor de winnaar.
Neem ook een kijkje op The Sketchy Challenges blog, want de andere dames hebben ook schitterende creaties gemaakt, dus voor inspi, snel kijken!!!


Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking: