Hilde's cards

woensdag 26 februari 2014

Verjaardagskaartje buurjongen Thijs

Hallo allemaal,


En dan hier alweer het tweede jongenskaartje, deze is wat stoerder geworden, maar Thijs is ook iets ouder, hij wordt 13 jaar, dus dat kan dan wel.


Als basis heb ik witte cardstock en kraftpapier gebruikt, 
het DP is van Maja Design.
Het magnoliaatje is Edwin Nutcracker soldier.


En ik heb hem  weer ingekleurd met panpastel.



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans bloem LR0122 van Marianne Design
- diverse labels
- stukje jute
- houten radartjes
- tekststempel Happy Birthday
- zwarte plakletters
- de bloem is van het stoere denim van Dutch Doobadoo gemaakt

Ik denk wel dat Thijs blij zal zijn  met deze stoere kaart....

Zo, op naar de volgende kaart, wat zal ik nu eens ga maken?

Lieve freubelgroetjes,

Hilde & Petra



5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een stoere kaart, vooral die snor hihi. Leuke combinatie dat blauw met dat craft en natuurlijk het denim erbij. Die gaat hij vast wel leuk vinden, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook alweer zo schitterend, daar gaat hij ook zeker heel blij mee zijn, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave Edwin heb je gebruikt voor deze kaart .....
    Ik vind hem geweldig.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kaart en voor deze leeftijd mag het stoer zijn

    BeantwoordenVerwijderen