Hilde's cards

maandag 9 december 2013

Challenge #70 DML - BINGO

Hallo allemaal,

Sinterklaas net achter de rug, dus op naar de kerst. Dus de kerstboom kan/mag neergezet worden.
Wat is december toch altijd een gezellige maand.

Bij de Dutch Magnolia Lovers hebben we een leuke challenge, nl. een BINGO, deze is dit keer bedacht door Chantal.

Doily
Doily
Blauw
Blue

Sterren
Stars
Wit
 White

Bloemen
Flowers

Kant en/of lint
Lace and/or Ribbon
Sneeuw
Snow
Snijmallen
Dies
Rood
Red


Ik heb gekozen voor BLAUW, BLOEMEN EN SNIJMALLEN.


Als basis heb ik kraftpapier van Noor!Design gebruikt en het DP is van Maja Design.
Het magnoliaatje is Show the way Tilda van de Winter Wonderland 2013 serie.


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
Huid: E000, 00,01,11, R20
Haar: E29, 25, 21
Blauw: B95, 93, 91
Laarsjes: E19, 17, 13


Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal vintage border 6002/0163 van Noor!Design
- snijmal sterrenborder 6002/2021 van Noor!Design
- snijmal frame 6002/0147 van Noor!Design
- snijmal sterrentag van Magnolia
- snijmal hekje van Magnolia
- snijmal small easel van Tim Holtz
- kreukellint
- wondgaas
- harten bedeltje
- plakparels
- tekststempel van Magnolia
- frantage
- bloementoef

Zo, weer een kerstkaartje af, ik denk dat iedereen nog wel veel kerstkaarten moet maken, want al je vrienden en familieleden wil je toch een eigengemaakt kaartje sturen?? 

Maar desalniettemin, ik hoop dat jullie weer in grote getalen mee gaan doen aan deze challenge, want een bingo is altijd een leuke challenge, toch???

Gaan jullie ook even op de DML blog kijken? Want de andere DT-members hebben er ook weer heel wat moois van gemaakt.

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra



2 opmerkingen:

  1. Hallo dames !! Het is weer een schitterende creatie van H en P producties .... Ik vind het zo leuk dat ik jullie nu eens live heb zien werken samen. En ik blijf het supers vinden hoe jullie dat doen : Petra kleuren en jij de kaart. Nogmaals dank voor de gezellige dag ! XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen