Hilde's cards

vrijdag 28 december 2012

Onze bijdrage voor de challenge bij The Sketchy Challenge

Hallo allemaal,

Omdat wij in het DT-team zitten van The Sketchy Challenge, en de vorige kaart van ons erg leuk is, maar je niet zo goed de sketch kan zien, hebben wij er nog een gemaakt volgens de sketch van Sandra. Ik houd nu eenmaal van veel laagjes hihihi.

Op deze zie je de sketch wat beter...

 
De digistamp is van Saturated Canary, ik weet alleen niet hoe ze heet. Het meisje met de ballon, noem ik haar maar.
Het designpapier is van Papermania - de capsule collection.



Bovenstaande was het uitgangspunt voor deze kaart, is toch ook leuk om te zien, wat dan uiteindelijk het eindresultaat wordt...


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
Huid: E000, 01, 11, 21, 04, 93
Haar: E31, 33, 35, 37
Jurk, sokken en schoenen: BV000, BV00, BV02, BV31, BV25, BV23, C1, C2, C3, C5, C7.

 
Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed
- diverse stukjes, kant, organzalint, lint, franjekant, bolletjeskant, parelketting
- gebakskleedje
- tekststempel, afgedrukt in dusty concord
- bloementoef
 
Het is echt een superleuke sketch om te maken, dus ik zou zeggen dames, doe ook een poging....
 
Heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten