Hilde's cards

maandag 12 november 2012

Onze bijdrage challenge # 44 Dutch Magnolia Lovers

Hallo allemaal,
We zijn alweer bij onze 44e challenge en deze is bedacht door onze DT-lid Jeanet.
Het is weer een back in time challenge, dus de magnoliastempel moet meer dan 1 jaar oud zijn, let daar aub goed op, anders maak je geen kans op de prijs.
Verder is het een alles mag (anything goes) project, maar er moet wel een knoop op zitten.
En dit is ons resultaat, ik heb het idee van onze sterrenkaart gebruikt, echter ipv de ster heb ik een hart gebruikt.

Het is een magnoliastempel en een oude, maar ik weet niet hoe ze heet en van welk jaar ze is.
Als basis heb ik grijze cardstock en kraftpapier gebruikt, het DP is van een paperpad  van Jodie Lee designs en heet Fairy Belle, hele mooie vintage kleuren...

Ik (Hilde) heb haar ingekleurd met distress inkt en distress markers.
Huid: tettered rose, vintage photo
Haar: antique linen, scattered straw, vintage photo
Wangen: victorian velvet
Jurk: eerste laag aged mahogany en daaroverheen met dusty concord
Bloemetjes: aged mahogany, crushed olive
Haarstrikjes: dusty concord
Vleugels: glitterstift

Verder heb ik gebruikt:
- vorm van de kaart (het hart) heb ik zelf gemaakt, deze een paar keer overgetrokken en verkleind
- de hartentag is ook overgetrokken van het origineel
- snijmal diverse harten van Marianne Design
- snijmal takjes met hartjes van Magnolia
- kant
- diverse stukjes kant, parelketting
- knoopjes
- bloementoef
Dit is zo leuk om te maken, je kan er lekker veel op kwijt en het geeft gewoon een mooi effect.
Hopelijk krijgen jullie nu ook de kriebels om mee te doen aan onze challenge, het is dit keer geen echte moeilijke, dus snel aan de slag, het mag van alles zijn, als er maar een knoop op zit....
Ga ook nog even langs op de blog van DML want geloof me, de andere DT-leden hebben er ook wat moois van gemaakt.
Leuk dat je even bent langsgekomen!!
Nog heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

3 opmerkingen: