Hilde's cards

zaterdag 2 augustus 2014

Challenge #77 The Sketchy challenges - Sabine's sketch

Hallo allemaal,

We zijn alweer een maand verder, gaat dat toch snel!!!
I.v.m. de zomerbreek dus nu een maandelijkse challenge van The Sketchy challenges


Dit keer is de sketch en het thema bedacht door Sabine.
Dus je mag de sketch gebruiken, maar hoeft niet.

En het thema is: gebruik vlinders op je creatie.

Nou dat is een makkie toch???



De basis is kraftpapier en het digi-papier is van MicheleRDesign, deze serie heet Basic Vintage. 
Deze serie kan je HIER kopen.
De digi-stamp is van All Dressed up en zij heet Fairy Magic, hoe schattig is zij...



Dit is de sketch van Sabine, volgens mij een hartstikke leuke sketch om mee te werken. 


Maar nogmaals je hoeft de sketch niet te gebruiken, als je maar een creatie met vlinders indiend, dan kom je ook in aanmerking voor de leuke prijs.



Ik heb haar ingekleurd met panpastels en op de vleugels heb ik wat stickels aangebracht.





De vlinders heb ik gestansd uit kraftpapier en deze ge-embossed en bewerkt met frantage.


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans vlinder 6003/0023 van Noor!Design
- stans vlinderborder 6002/2051 van Noor!Design
- stans small easel van Tim Holtz
- de tags zijn van Michele Roos, deze zitten in de serie Basic Vintage
- diverse soorten kant en kreukellint van Live and Love crafts
- ovale doily van Unique
- frantage
- parelketting
- houten vlinders van Xenos
- houten tekst
- bloementoef

Ik hoop dat jullie haar mooi vinden en dat je zin hebt gekregen om een leuke, mooie creatie te maken met vlinders, dan zou ik zeggen, kom lekker meedoen aan deze challenge.

Neem nog even een kijkje op de blog van The Sketchy challenges, want de andere dames hebben ook hele mooie creaties gemaakt.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking:

  1. Geweldig leuke kaart Hilde.
    Althans de bovenste helft;) ik zie nl alleen 't bovenste gedeelte van je kaart, de onderste helft is zwart.
    Of ligt dat aan mijn pc????

    BeantwoordenVerwijderen