Hilde's cards

zondag 27 juli 2014

Festival Lily - Kit and Clowder

Hallo allemaal,


Bij Kit and Clowder was weer een leuke freebee te krijgen, moet je wel lid zijn van Kit and Clowder en All Dressed Up stamps. 
Als je lid bent van Kit and Clowder krijg je veel voordeel en ze geeft ook zoals nu weer een freebee weg.
En dan kan je nog mee doen aan leuke kleurenwedstrijd en prijsjes winnen, hoe leuk is dat....

Ik doe het uiteraard alleen als ik het plaatje leuk vind, anders niet...

Maar dit keer gaf All dressed up digital stamps deze leuke digi weg.

Dit is wat ik ervan gemaakt heb.


Ik heb als basis kraftpapier gebruikt en het digi-papier van Michele Roos - MicheleRDesigns, deze serie heet Shabby Chic.
En kan je HIER kopen.

Deze digi is van All Dressed Up Digital stamps, zij heet Festival Lily en kan je HIER kopen.


Tja, en ik haar ingekleurd met copic markers, moet nog heel veel oefenen, maar ga het steeds leuker vinden... 



Ik heb verder gebruikt/gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- frantage
- houten achtergrond met bloemen van Rive Creatief, kan je HIER kopen, is bij Marjon's hobbymaterialen
- doily
- tule en kant
- plakparels
- veer
- strik, tekst en envelopje zijn van Michele Roos en zitten bij deze serie. Ik heb een mini-tagje gemaakt voor in het envelopje, zodat je daar nog wat op kan schrijven.
- houten hartjes van Xenos
- bloementoef

Zo, op naar mijn volgende projectje.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking:

  1. Hallo Hilde
    Je hebt weer prachtig gekleurd in lieve zachte kleurtjes, de afwerking is ook weer super, mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen