Hilde's cards

donderdag 14 november 2013

Ons swap-kaartje voor november

Hoi allemaal,

Deze maand (november) moeten we een swapkaartje maken, met als thema bruin, oranje, groen.
Een moeilijk thema voor mij, aangezien ik niet zoveel heb met die kleuren, ik heb er dan ook maar een herfsttafereeltje van gemaakt.

Ik hoop dat degene die het ontvangt, het mooi vind.

Dit is het dan geworden.


Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.
Het magnoliaatje is London Tilda.


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
Huid: E000, 00, 01, 11, R20
Haar: E29, 25, 21
Jurkje: E19, 17, 13
Strik, plu, laarsjes: Y38, 17, 15, 11, 00


Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal Vivienne Butterfly van Memory Box
- snijmal Border van Memory Box (goudkleurig)
- sniimal LR0269 van Marianne Design
- snijmal small easel van Tim Holtz
- hartentag overgetrokken van originele tag
- wondgaas
- diverse kant en kreukellint
- plakparels
- bloementoef met echte beukennootjes

Zo dat was het weer voor dit weekeind, misschien ga ik zo nog ff wat kleuren, of lekker op de bank hangen. Ik ben er nog niet uit......

In ieder geval heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

1 opmerking: