Hilde's cards

dinsdag 20 december 2011

Tilda in het rose met wit

Hallo allemaal,

Zo wij zijn even druk geweest met de laatse kerstkaarten. En dan toch nog tijd gevonden om een kaartje voor de challenges te maken.
En ook nog naar een hele leuke workshop van Doe@Ding geweest, daar hebben we een hele leuke glazen kerstbal gemaakt. Het was superleuk en ook hartstikke goed uitgelegd allemaal. Dus wij hebben ons alweer ingeschreven voor een nieuwe workshop in 2012, dan gaan we een mooie klok maken, echt heel mooi.
Kijk voor de workshops bij Doe@Ding.

Affijn het volgende kaartje doet mee aan de challenges:
The Dutch Magnolia chickies
Simply Magnolia
Just Magnolia


Hoe vind je deze stempel van Magnolia, Tilda with coala, komt helemaal uit Australie. Superlief he. Ik heb hier diverse soorten papier voor gebruikt, witte cardstock, magnolia papier en uiteraard glimmend papier.


Petra is er nu niet, dus ik kan helaas nog niet doorgeven welke kleuren copic markers en flexmarkers ze heeft gebruikt. Die zal ik er later bij zetten. Sorry!!

Aan accessoires heb ik diverse bloemetjes, roosjes, roze besjes gebruikt. Verder heb ik diverse snijmallen gebruikt, zoals het takje, het kanten randje, de ovale vorm rondom Tilda en de hoekswirls. De pareltjes heb ik gemaakt met de perlen pen van Viva. En een kaart zonder lint en kant is niet af, vind ik! Dus dat zit er uiteraard ook weer op.

Wij vinden zelf dat de kaarten steeds mooier en beter worden, dus er zit groei in, hahahaha.

Ach het is gewoon leuk om een mooie kaart te maken.

Nou dat was het weer, heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra


3 opmerkingen:

  1. really sweet card love that tilda and looks so pretty in pink thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Ben jaloers op het stempeltje.( grapje, hoor) Vind hem gewoon heel leuk.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart en prachtige stempel ben ook wel jaloers hoor ,vindt dit zo'n lieve stempel.
    Mooie bloementoef zo met die swirl
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    en alvast de beste wensen voor 2012
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen