Hilde's cards

zaterdag 26 januari 2013

SOL kaart van Krea Teja d.d. 23-1-2013

Hallo allemaal,
Afgelopen woensdag was het weer zover, we hadden weer gezellig een SOL-avond.
Hiervoor moet je een facebook account hebben en lid zijn van de groep Sollen met KreaTeja. Echt dames, het is een aanrader, je maakt eens een keer wat anders en je weet nooit van tevoren wat het voor een kaart wordt.
Dit keer is het een kaart in een kaart geworden.
Je krijgt vanaf 20.00 uur een aantal hints/werkomschrijving en tussentijds kan je van alles vragen, als je het niet meer weet of als je andere vragen hebt, dus gewoon super gezellig. Je moet dan wel de kaart voor de volgende dag voor 20.00 uur geplaatst hebben, zodat je in aanmerking komt voor die mooie prijzen die KreaTeja beschikbaar stelt. Dus het is niet alleen leuk om een kaart te maken met zijn allen, maar ook om de mooie prijs te winnen.
En dit is dan mijn resultaat.

 
De magnoliastempel is Tilda with pocket.
Als basis witte cardstock en het DP is van Fabscraps.
 Alle spulletjes die ik heb gebruikt zijn aan te schaffen bij KreaTeja.
 
Petra heeft haar ingekleurd met derwentpotloden, helaas heeft ze niet opgeschreven welke kleuren ze heeft gebruikt. Sorry....

 
Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal ovale frame van Marianne design
- snijmal vlinderborder van Memory box
- vlinderpons van Martha Stewart
- hoekjes zijn van Unique
- plaksteentjes
- bloementoef
- kant van de markt
 
Nou dames, heb ik jullie enthousiast gemaakt!!! Maak je dan snel lid van de groep SOLLEN MET KREATEJA.
Ik ben uiteraard wel weer nieuwsgierig wat jullie ervan vinden....
Nog heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

9 opmerkingen:

  1. Hoi !! Gaaf SOL-kaartje is dit .... het is een heel leuk modelletje. En hij ziet er mooi uit zo in het paars. Ik houd heel erg van vlinders en ik vind die mal van Memory Box helemaal geweldig. Die staat vanaf nu op mijn verlanglijstje. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Hilde!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor je lieve reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Ik vond het Sollen weer leuk en gezellig en je kaart is prachtig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi,
    Wat een leuke kaart en wat een mooie kleuren, ik hou wel van paarse tinten. Het is een mooi geheel geworden.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldige creatie meiden! wat een gave stansen hebben jullie gebruikt!!
    fijne zondag
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje meiden! Lijkt me best leuk zo'n SOL avondje, maar heb geen facebook.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi kaartje Hilde & Petra.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen