Hilde's cards

donderdag 23 april 2015

Paperdolls en Rive-Creatief - Fairy Emma having tea

Hallo allemaal,


Hier een gecombineerde DT-kaart van mij voor Rive-Creatief en 
The Paper Nest Dolls.


Ik heb hier weer heerlijk wat leuke houten embellishments van Creatien Hobby gebruikt en de afbeelding is uiteraard van The Paper Nest Dolls.



Als basis heb ik kraftpapier gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Butterfly Garden en kan je HIER kopen.
Dit leuke plaatje is van The Paper Nest Dolls en zij heet Fairy Emma having tea.
Die kan je HIER kopen. 
Maar je kan ze ook bij HobbyVision en Kippers kopen.


Ik heb haar weer ingekleurd met PanPastel. 


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans small easel van Tim Holtz
- divere soorten kant van Live and Love crafts
- de strik zit bij de set van MicheleRDesigns
- alle leuke houten embelishments van Rive-creatief
- harten doily
- jute
- bloementoef




Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking:

  1. Hallo Hilde
    Ik vind je kaart weer prachtig in deze lieve kleurtjes, mooi gekleurd, er is weer zoveel op te zien, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen