Hilde's cards

dinsdag 6 januari 2015

Paperdolls - Masquerade Ball Avery


Hallo allemaal,

Dit is mijn DT-kaart voor de Paper Nest Dolls


Ik heb als basis witte cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Perfect Petals en kan je HIER kopen.
En het plaatje is uiteraard van PaperNestDolls en zij heet Masquerade Ball Avery, die kan je HIER kopen. 
Maar je kan ze ook bij HobbyVision en Kippers kopen.



Ik heb haar ingekleurd met PanPastel.
Ook hier weer subtiel gebruik gemaakt van de Pearlescent, zie haar diadeem en het masker.




Verder heb ik gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- stans ovale frame 6002/0304 van Noor!Design
- stans border 6002/0357 van Noor!Design
-  de tag, de strik en het tekstrondje zijn van MicheleRDesigns en zitten in deze serie
- het houten frame is van Rive - Creatief, heb ik bewerkt met 
PerlenPen - Eis-Weis
- de houten hartjes zijn van Craft Emotions en heb ik bewerkt met 
PerlenPen - Eis-Weiss
- diverse soorten kant van o.a. Live and Love crafts
- stickles
- plakparels
- bloementoef 


Kijk vooral ook ff op het blog van de PaperNestDolls, voor meer inspiratie.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten