Hilde's cards

zondag 14 september 2014

Sweet Angel - Christine Paperdolls

Hallo allemaal,


Hier weer een leuke mededeling, ik ben gevraagd voor het DT-team van Christine Paperdolls.

Nou ja, dat kon ik natuurlijk niet afwijzen, dus jullie zullen ook wat meer van haar gaan zien hier.
Ik hoop dat jullie het ook leuke digi's vinden??

Hier weer een kerstkaartje van mij. 
Dit keer met een digi van Christine Paperdolls.

Wat vinden jullie ervan?


Ik heb als basis kraftpapier gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Santa is coming. Deze kan je HIER kopen.
Verder heb ik het plaatje van Christine Paperdolls gebruikt en zij heet Sweet Angel. Deze kan je HIER of HIER kopen.


Ik heb haar weer ingekleurd met de panpastellen en heb hier ook de pearlescent panpastellen gebruikt om er een extra glitter aan te geven. Helaas zie je het niet zo goed op de foto, maar het zit er echt op en je ziet het op het origineel wel duidelijk hoor....


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans small easel van Tim Holtz
- stans Lacy Snowflake van Wild Rose Studio
- kant met pareltjes
- de sterren zijn van vilt
- de banners en teksten zijn van Michele Roos en zitten in de set van Santa is coming
- frantage op het plaatje en de stans onder de bloementoef
- houten kerstballen en sterretjes zijn van craft-emotions
- bloementoef

Zo weer een kerstkaartje gemaakt, het schiet nog niet echt op hihihi.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde


6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je gevraagd bent voor het DT team Hilde, heel erg leuk! Ik ben benieuwd naar al het moois wat er zeker nog gaat komen. Deze kaart vind ik ook helemaal geweldig, prachtig ingekleurd en je hebt leuke materialen gebruikt. MOOI!!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE your Gorgeous card!!!! Love that adorable image too!!!
    hugs,Heidi

    BeantwoordenVerwijderen