Hilde's cards

zaterdag 24 mei 2014

RECTIFICATIE: Challenge #74 The Sketchy challenges - Karina's sketch

RECTIFICATIE

Zoals jullie zien heb ik de kaart aangepast, ik heb een nieuw plaatje over het oude plaatje geplaatst, omdat ik niet de originele digi van Saturated Canary had gebruikt.
Het is absoluut mijn fout en dat geef ik ook 100% toe. Ik ben zelf zo stom geweest een digi van pinterest te halen, dus ik zal hier dan ook zelf de consequenties van moeten dragen. Dames ik adviseer jullie om geen digi's van pinterest of waar dan ook af te halen, want je weet niet of het de originele digi's zijn.

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een DT-kaart voor the Sketchy challenges. Dit keer is ie bedacht door Karina.
Een mooie sketch en ik heb hem dit keer (voor mijn doen) rustig gehouden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?


Ik heb als basis cremekleurige cardstock gebruikt en het digi papier van MicheleRDesign, deze serie heet Magnolia Spring Blossom en kan je HIER kopen.





Dit is de mooie sketch van Karina. 



En uiteraard heb ik haar ingekleurd met panpastel.


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans ovale frame 
- stans ovale frame met golfrand
- een doily
- een parelketting
- frantage
- tekststempel - Wishing you fun & happiness on your special day!
- kant met bloemen en kreukellint
- bloementoef

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en dat je zin hebt gekregen om mee te doen aan deze sketch!!!

Ga ook even kijken op de blog van The Sketchy Challenges, want de andere dames hebben er ook zeker weer heel wat moois van gemaakt.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten