Hilde's cards

zaterdag 15 maart 2014

Challenge #69 Kirsty-Anne's sketch

Hoi allemaal,

Tijd voor The Sketchy challenges en dit keer een mooie sketch van 
Kirsty-Anne.


Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van Studio Light. Tja, weer mijn favo kleurtjes, lila, paars ......
Het magnoliaatje is Tilda binding flowers.


Dit is de sketch, ik heb hem deze keer een kwart gedraaid, zoals je wellicht kunt zien.



Ik (Hilde) heb haar ingekleurd met panpastel.


Verder heb ik gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans small easel van Tim Holtz (= de staander)
- ovale frame van Unique
- het frame boven in het midden van Unique
- de hartenrand is gemaakt met een pons van Picture Punch
- diverse soorten kant
- paarse veertjes
- paarse plakparels
- tekststempel Just for You
- frantage
- bloementoef


Zo, op naar het volgende project....
Ik hoop dat jullie het dit keer weer een leuke sketch vinden en dat jullie weer mee gaan doen, er zijn altijd leuke prijsjes te winnen. Dus doe je best!!

Ga snel naar The Sketchy Challenges, want de andere dames hebben ook weer hele mooie creaties gemaakt.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten