Hilde's cards

maandag 29 juli 2013

Sketch Juli/Augustus Kaarten maken met Tiets

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten ben ik lid van de club van Tiets 
Zij heeft elke maand een leuke sketch, waaraan je kan meedoen, deze keer heb je zelfs 2 maanden de tijd om hier aan mee te doen.

De opdracht was dus - maak de kaart volgens sketch en er moeten vlinders op.
Nou dat is natuurlijk geen moeilijke opdracht :-)

En dit is dan onze kaart geworden.


De magnoliastempel is Forget me knot Tilda.
Als basis heb ik cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design - Sofiero


Dit is dan de sketch, voor mij een rare maat 17x12, ik maak ze meestal 15x15. Haar sketches zijn sowieso altijd al vrij druk, dus heb ik het verder een beetje rustig gehouden.


Tja, ik (Hilde) heb haar ingekleurd in een combinatie van distress markers en derwent potloden, heb een beetje geëxperimenteerd en dan is dit het resultaat.
Distress markers: tettered rose, tea dye, victorian velvet, antique linen, vintage photo, crushed olive, spun sugar.
Derwent potloden: Blue C330, Cranberry C150, Black C650.



Ik heb verder gebruikt:
- alle randen aangezet met antique linen
- snijmal CR 1204 ovale frame van Marianne Design
- snijmal het hekje van Magnolia
- snijmal 6002/0251 vlinderborder van Noor!Design
- snijmal 6003/0023 vlinder van Noor!Design
- snijmal small easel (de staander) van Tim Holtz
- bedeltje
- kant en kreukellint
- plakpareltjes
- bloementoefje

Zo, dat is het, hoe vinden jullie hem???

Nog heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra


3 opmerkingen:

  1. A most beautiful creation...stunning details and a magnificently colored Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart! Jij maakt totaal klasse projekten!
    vele Groetjes van Marina
    http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu

    BeantwoordenVerwijderen