Hilde's cards

maandag 24 juni 2013

Challenge #60 bij Dutch Magnolia Lovers

Hallo allemaal,

Er is het een en ander veranderd bij onze blog van DML
We hebben nu 2 teams, dit betekend dat wij 1x in de maand een kaartje moeten maken, dus dat is best wel relaxed!!!

Deze opdracht is bedacht door Ula en is:
Maak een creatie met cirkels, dus gebruik cirkels.

Nou dat is niet al te moeilijk lijkt mij???
Dit is die van mij geworden.



Het is uiteraard een magnoliastempel en zij heet Sitting Tilda with butterfly.
Als basis heb ik cardstock gebruikt en het DP is Maja Design.


Ik (Hilde) heb haar ingekleurd met derwent potloden.
Krijg het volgens mij wel steeds beter onder de knie.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
C180, 210, 220, 560, 150, 160, 610, 040, 530, 590.


Ik heb verder gebruikt:
- alle randen aangezet met walnut stain
- snijmal de klok van Marianne Design
- snijmal roosje van Die-Namics
- de kralensteker van Monique de Ries
- vlindertjes van Unique
- wondgaas
- kant
- bloementoef
- bedeltje
- tekststempel Happy Day

Ik ben benieuwd wat je ervan vind? En ik hoop dat je zin krijgt om mee te doen aan onze challenge bij DML. Vergeet niet even te kijken op de blog van DML, want de andere dames uit mijn team hebben er ook weer heel wat moois van gemaakt, ga maar snel kijken......

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde (& Petra)

6 opmerkingen: