Hilde's cards

dinsdag 16 december 2014

Besties - Christmas project img408

Hallo allemaal,

Het is bij My Besties Dutch Girls Designs kerstmaand, dus jullie krijgen iedere dag een kerstkaart of kerstcreatie van ons te zien.
Dit keer is het mijn beurt en ik heb een pillow-box gemaakt met een tag.



Ik heb hier de freebie van MicheleRDesigns gebruikt, een gratis pillow-box. Ik heb de pillow-box wat uitvergroot, zodat ik er een tag bij kon maken. 
Zij geeft vaak een freebie weg, dus houdt haar in de gaten.
Je kan haar mooie digi-papier HIER kopen.
Uiteraard op de tag een Bestie gebruikt en dit is img408, deze kan je HIER kopen.


Ik heb haar uiteraard weer ingekleurd met de panpastelletjes.
Ik gebruik de panpastelletjes alleen maar voor het inkleuren, maar je kan er nog veel meer mee doen. Neem ook eens een kijkje op het 



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- een tag
- een bloem met kersttakje
- kant en lint

Had hier niet zoveel voor nodig, aangezien de overige embellishments bij het freebie pakket horen.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking:

  1. Gaaf zeg die pillowbox !!
    En het Bestie-meisje is weer zo mooi ingekleurd met de pannetjes ....
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen