Hilde's cards

vrijdag 28 november 2014

Verjaardag HulaHoopLove...

Hallo allemaal,

Hier weer een verjaardagskaartje van mij.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Birthday Circle, waarvan ik lid ben.
Ze heeft de kaart inmiddels ontvangen, helemaal in Australie, dus ik kan het nu ook op mijn blog zetten.


Ik wil mij alvast verontschuldigen, want ik ga hier geen hele verhalen meer op zetten, het kost mij teveel tijd om dat te doen, dus ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden.
Uiteraard blijf ik wel mijn foto's hier op zetten, maar ik houd het kort en krachtig.


Ik heb als basis witte cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Vintage Fall. Deze set kan je HIER kopen.
Het plaatje is van Saturated Canary en zij heet HulaHoopLove, deze kan je HIER kopen.



Ik heb haar ingekleurd met copic markers.


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- de teksten, het envelopje, de strik zijn van de serie van MicheleRDesigns
- houten elementen van Rive-Creatief, de wolkjes en vogelhuisje
- diverse soorten kant van Live and Love Crafts
- bloementoef

Lieve freubelgroetjes,

Hilde


1 opmerking: