Hilde's cards

donderdag 6 november 2014

Paperdolls - Letters to the North Pole

Hallo allemaal,

Dit is mijn DT-kaart voor de Paper Nest Dolls


Ik heb als basis kraftpapier gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Vintage Teal Frost en kan je HIER kopen.
En het plaatje is uiteraard van PaperNestDolls en zij heet Letters to the North Pole, die kan je HIER kopen. 
Maar je kan ze ook bij HobbyVision en Kippers kopen.


Ik heb het ingekleurd met PanPastel.
Het sneeuw op de grond en op de brievenbus heb ik bewerkt met Crushed Velvet - lily white flock
de bontrandjes zijn bewerkt met Liquid Pearls - white opal



Verder heb ik gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- de tags en de tekstrondjes zijn van MicheleRDesigns 
en zitten in deze serie
- het houten frame is van Rive-Creatief
- de houten kerstballen en hert zijn van Craft Emotions
- diverse soorten kant en organzalint

Kijk vooral ook ff op het blog van de PaperNestDolls, voor meer inspiratie.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

2 opmerkingen: