Hilde's cards

vrijdag 15 augustus 2014

Trouwkaart - Wedding card

Hallo allemaal,


Onze buufies zijn vrijdag 1 augustus getrouwd en wij waren ook uitgenodigd.
En wat er op hun verlanglijstje stond, was uiteraard een envelop met inhoud, dus zat er niets anders op, dan dat ik er een mooie kaart omheen maakte.

Het thema van de bruiloft was, zalm, grijs en wit, dus heb ik de kaart ook in die kleuren gemaakt.

Dit is het geworden. 



Ik heb witte cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesign, deze serie heet Coral Chic en kan je HIER kopen.
Het magnoliaatje is van de collectie Special Moments uit 2013 en heet Vintage Bridal couple.


Ik heb ze ingekleurd met copic markers.
En tja, ik ben absoluut niet tevreden over het haar, maar kon niet overnieuw beginnen, want anders was de kaart niet op tijd klaar. Dus moest ik het hier wel mee doen. Ach verder is ie wel goed gelukt, vind ik zelf, maar dat haar, ik blijf het moeilijk vinden...




Ik heb verder gebruikt/gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans LR0240 ovale frame van Marianne Design (gebruikt voor de tekst)
- stans harten border van Memory Box
- de tag, de strik, het envelopje zitten allemaal in de serie van MicheleRDesign
- frantage
- diverse kant en kreukellint
- plakparels
- houten hartjes van Xenos
- veertjes
- bloementoef


Het was een hele gezellige bruiloft, bedankt lieve buufies voor de gezellige avond, ik hoop dat ze de kaart mooi vinden.....

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten