Hilde's cards

vrijdag 6 juni 2014

Mannenkaart voor paps!!!

Hallo allemaal,

De maand Mei is echt de maand van de mannenkaarten. 2 Buurjongentjes en mijn paps zijn jarig in de maand Mei.  Dus ik moet aan de bak en ik vind het zo moeilijk om jongens- danwel mannenkaarten te maken. Ik moet me er dan ook echt toe zetten... Pfff, maar het is me weer gelukt, dit is de kaart die ik voor paps heb gemaakt.



Ik heb als basis kraftpapier gebuikt, doet het altijd goed bij jongens- en of mannenkaarten vind ik.
Het digi-papier is van MicheleRDesign en deze serie heet Men Only. Hoe gaaf is die??
Deze kan je HIER kopen.
Het magnoliaatje is Edwin with Derbyhat.


Ik heb hem ingekleurd met panpastel.

Huid: 740.8 Burnt Sienna Tint en 280.1 Orange Extra dark
Wangen: 380.3 Red Iron Oxid Shade
Haar: 250.8 Diarylide Yellow Tint, 270.5 Yellow Ochre, 280.1 Orange Extra Dark.
Kleren blauw Edwin: 580.3 Turquoise shade, 560.1 Phthalo Blue Ex. Dark
Kleren bruinEdwin : 280.1 Orange Extra dark, 780.1 Raw Umber Ex. dark
Schoenen: 780.1 Raw Umber Ex.Dark, 800.5 Black



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans distressed doily van Tim Holtz
- stans small felicity frame van Memory Box
- stans 6002/0149 scharnier van Noor!Design
- stans 6002/0262 hoek van Noor!Design
- stans 6002/0298 Liefs van Noor!Design
- jute
- tekststempel Happy Birthday'
- vlaggetjes, envelopje en klokken zijn van MicheleRDesign, zitten in het pakket Men Only
- houten hartjes


Ik denk wel dat paps hem mooi gaat vinden, hij vind alles mooi wat wij maken, zo'n lieverd is het wel.
O ja, hij wordt 25 mei 76 jaar jong....

Zo nu maar weer een meiden kaart maken, heb even weer genoeg van de jongens/mannenkaarten hihihi.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking: