Hilde's cards

zaterdag 18 januari 2014

Tilda with big ballon

Hallo allemaal,

Hier nog een kaartje van mij, dit keer is ie gemaakt volgens de sketch van
Deze sketch is door Becky Hetherington bedacht.

Zoals jullie weten, ik houd wel van een mooie sketch, dus bij deze...


Ik heb als basis witte cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.
Het magnoliaatje is Tilda with a big ballon.



Dit is de sketch, geen moeilijke hoor!!!



Ik (Hilde) heb haar ingekleurd met panpastels, zo leuk, ik krijg de smaak te pakken hihihi.



Ik heb verder gebruikt/gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans ovale frame van Marianne Design
- stans vlinder van Noor!Design
- stans strikjes met hartjes van Memory Box
- stans losse vlinders van 
- de vorm van de kaart is van Dutch Doobadoo
- fotolijstje, het rondje en de rand onderaan van klei met de mal van Mod Podge
- parelketting
- kant, tule en kreukellint
- bloementoef
- stickels

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenge(s):

Een fijn weekeind en heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra





4 opmerkingen:

  1. Very cute card, fabulous colors. Thanks for joining us at TIlda's Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, such a pretty card love the colours and your design. Thank you for joining us at Marvelous Magnolia this time!
    Hugs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loooove your Gorgeous Card! great Image and So many Beautiful Embellies! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen