Hilde's cards

zondag 8 december 2013

Christmas Sack - KMMT

Hallo allemaal,

Sinterklaas is weer terug naar huis en wij zijn nog vol op met de kerstkaartjes maken, dus ook dit wordt weer een kerstkaartje.

Deze digi heeft Sherri Baldy speciaal gemaakt voor de club Kaarten maken met Tiets. Zooo leuk. 
Toen ik dit kaartje ging maken, was ik eigenlijk al uitgegaan van de nieuwe sketch van The Sketchy challenges, maar daar maak ik ook nog wel een andere voor.


Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.
De digi is van Sherri Baldy en zij heet Christmas Sack.



Petra heeft haar ingekleurd met copic markers:
Huid: E000, 00, 01, 11, R20
Haar: E29, 25, 21
Jurk: BV0000, 000, 00, 17, 13, 02, 08, 04
Zak: E43, 41, 40
Gelly Roll: Indigo Sparkle
Crushed Velvet - lily white flock
Molotow stift - wit


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- snijmal sterrentag van Magnolia
- snijmal 6002/0147 van Noor!Design
- diverse kant, lint, kreukellint
- doily
- tekststempel Sweet Christmas Dreams van Magnolia
- houten hoekjes van Unique
- houten ster van Unique
- parelsnoer
- bloementoef


Nog heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten