Hilde's cards

zondag 27 oktober 2013

Edwin with derbyhat

Hallo allemaal,

Dit kaartje is weer eens een echte mannenkaart geworden.
Een vriend van onze vader is 16 november jarig en paps vond het leuk als wij daar een kaartje voor willen maken. Nou zijn wij niet zo van de mannenkaarten, dus heb ik de blogs en facebook afgestruind om leuke ideetjes op te doen en ik moet zeggen dat er toch wel heel wat leuke mannenkaarten zijn.
Toch hebben de kaarten van Angela van Dorp mij het meest geïnspireerd.

Dus deze heb ik afgekeken van Angela.


Als basis heb ik het kraftpapier van Joy! gebruikt en het DP is van Maja Design (Vintage autumn basics)
Het magnoliaatje is Edwin with derbyhat.


Petra heeft hem ingekleurd met copic markers.


Ik heb verder gebruikt:
- alle randen aangezet met walnut stain
- diverse maten tags
- snijmal klok van Marianne Design
- de vorm is van Dutch Doobadoo
- vlindertjes van Unique
- houten element (onder de bloementoef) ook van Unique
- hoekjes van Unique
- stukje jute en kant
- bloementoef

Al met al, toch een leuke mannenkaart, vind je ook niet ???

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

3 opmerkingen: