Hilde's cards

zondag 14 april 2013

Onze bijdrage voor de sketch van Colleen


Hallo allemaal,
Jawel, het is weer tijd voor een nieuwe sketch bij The Sketchy Challenges en dit keer is deze gemaakt door Colleen.
Kijk hoe leuk die is....  
Dit hebben wij ervan gemaakt.


De stempel is van Magnolia en zij heet Tilda with little pocket.
Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van Fabscraps.


Ik (Hilde) heb haar ingekleurd met distress inkt, pads en markers.
Huid: tettered rose en tea dye
Wangen: victorian velvet
Broekpakje: milled lavender, spun sugar, pumic stone, weathered wood
Schoenen: vintage photo
Haar: antique linen, scattered straw en tea dye
Bloemen: victorian velvet en aged mahogany
Stengels: crushed olive



Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal vlinderborder van C.C. Designs
- snijmal floral flourishes 6002/0159 van Joy!
- snijmal vintage borders 6002/0163 van Joy!
- snijmal vlinder van Joy!
-snijmal roosje van Die Namics
- snijmal staander van Tim Holtz
- tekststempel Celebrate
- diverse kant en organzalint
- parelplaksteentjes
- de mooie pin van Monique de Ries
- bloementoefjes

Wij hopen dat jullie weer in grote getale mee gaan doen, want het is zo leuk om het volgens een sketch te doen.

Neem vooral nog een kijkje op The Sketchy Challenges, want mijn mede DT-leden hebben er ook heel wat moois van gemaakt.

Wij zijn altijd benieuwd wat jullie van ons kaartje vinden...


En we doen nog mee met de volgende challenges:
You, Me and Magnolia - alles mag
Krea Teja - spring
Tildas Town - challenge-48-flowers-everywhere


Nog heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Hilde & Petra.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hilde & Petra
      Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
      Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
      Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
      Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

      Liefs en groetjes Leny Hempen

      Verwijderen
  2. mooi zegg, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje zeg, ik ben een nieuwe volger van je geworden

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooi kaartje! Leuk dat jullie weer meedoen met de challenge van Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Leuk dat jullie meedoen met de challenge bij Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning card with beautiful flowers! Love it!

    Thanks so much for joining us at Tilda's Town.
    Hope we see you soon again!

    Hugs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen