Hilde's cards

zondag 30 december 2012

Saturated Canary Happy Birthday!!!

Hallo allemaal,
 
Daar ben ik ff met een kaartje tussendoor, Peet had nieuwe digi's, dus had ze zin om te kleuren en heb ik daar maar een leuke verjaardagskaart van gemaakt.
 
 
Het is een digistamp van Saturated Canary en ze heet Find the silver lining.
Het DP is van Pion design.
 
 
 
Peet heeft haar ingekleurd met copic markers (CM) en flexmarkers (FM).
Huid: CM - E000, 01, 11, 21, 04, 93
Haar: FM - O727, O535, O527 en CM - E51
Blauw : CM - B000, B00
Vaas: CM - W0, 1, 2, 3
Grijs: FM - IG6, 8, 10
Trui, sokken: FM - R738, 619, 528
Rok, schoenen: FM - O919, 729, 719
 
 
Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed
- snijmal ovale frame van Marianne Design
- snijmal hekje van Magnolia
- snijmal staander van Tim Holtz
- diverse spulletjes van Unique, hoekjes, blaadjes en vlinders
- parelkant en lint
- wondgaas
- bloementoef
- tekststempel Happy Birthday
 
Wie is er binnenkort jarig, die zou zo maar deze kaart kunnen krijgen...
 
Heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra
 

4 opmerkingen:

  1. Hallo Hilda en Petra,

    Wat een schitterende kaart ik vind vooral die strik met die bloem en vlinder prachtig.
    Ik wil jullie een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuw jaar toe wensen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meiden,
    een enige kaart hebben jullie weer gemaakt!
    Voor jullie ook de beste wensen voor 2013 en ik verheug me weer op jullie creaties in het nieuwe jaar:0)
    dus tot blogs in 2013!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Hilde!
    een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2013!!!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen