Hilde's cards

maandag 1 oktober 2012

Onze bijdrage # 41 challenge bij Dutch Magnolia Lovers

Hallo allemaal,

We zijn alweer bij onze 41e challenge bij DML. Dit keer is de challenge bedacht door Christa en het thema is: maak een halloween / verjaardagskaart.

EN NIET VERGETEN !! HET MOET EEN STEMPEL VAN MEER DAN 1 JAAR OUD ZIJN!!

Nou dat is voor ons een aardige challenge, met name omdat het zo onze kleuren niet zijn, maar we hebben er toch wat leuks van kunnen maken. Althans dat vinden wij..hihihi.

Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de challenge bij:
Magnolia stamp lovers - Boo 2 you


Dit is het resultaat.


De magnoliastempels zijn: Stylish Tilda en Halloween candybag van de Halloween collection. Als basis witte cardstock en diverse restpapier en kraftpapier gebruikt.
Ik heb de vorm van een pompoen als achtergrond gebruikt, weet niet of je het goed kunt zien...



Ik (Hilde) heb ze ingekleurd met de distress markers.
Huid: tattered rose en tea dye
Wangen: aged mahogany
Muts en broekje: black soot
Jasje: milled lavender
Handschoenen: milled lavender en dusty concord
Haar: antique linen en vintage photo
Schoenen: vintage photo en walnut stain
Sokken: pumic stone
Halloweenbag: dried marigold
En afgewerkt met glossy accents.


Verder heb ik voor de kaart gebruikt:
- snijmal ovaal (5x voor pompoen), 1x voor achter stempel
- snijmal hartentag van magnolia
- snijmal diverse swirls
- kant, satijnenlint, lint en band
- roosjes
- stoffenbloemetje op strik
- de tekst trick or treat heb ik bewerkt op de computer
- vleermuisje heb ik ook bewerkt op de computer
- plaksteentjes

Ik zou zeggen ga allemaal snel naar onze challenge bij Dutch Magnolia Lovers, dan zie je meteen wat de andere DT-leden voor mooie kaarten hebben gemaakt.
Leuk om inspiratie op te doen.

O ja, en niet vergeten een berichtje voor ons achter te laten, want wij zijn altijd reuze benieuwd naar jullie reacties.


Tot gauw en nog heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra



2 opmerkingen:

  1. Hoi Hilde en Petra,

    Ik vond het ook leuk om je in het eggie te zien hoor (raar woord trouwens).
    De kaart is inderdaad nog gelukt.als je er voor gaat zitten lukt het meestal wel hè.
    Maar het was best een pittige opdracht.

    Gezellige week toegewenst .
    Liefs Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje.
    Zelf heb ik niets met halloween

    BeantwoordenVerwijderen