Hilde's cards

donderdag 30 augustus 2012

Babykaartje met Lillyrose

Hallo allemaal,
 
Jawel ons nichtje heeft er weer een spruit bij, de tweede en weer een jongetje, genaamd Robin. Tuurlijk moeten wij daar een mooi kaartje voor maken en dat is het volgende kaartje geworden.
 
Met dit kaartje doen we mee aan de volgende challenges:
 
 
 
De magnoliastempel is Lillyrose the dragon en het papier is Maja Design - Vintage summer bacis, witte cardstock en craftpapier.
 
 
Lillyrose is ingekleurd door mij (Hilde) en ik heb de distress markers gebruikt. En wel de volgende kleuren:
Antique linen, tea dye, vintage photo, faded jeans en worn lipstick.
En afgewerkt met glossy accents.
 
 
Verder heb ik gebruikt:
- diverse snijmallen - borderrand van Memory box, hartje en ovale frame van Marianne Design
- gebakskleedje of doily
- hartentag heb ik nagemaakt van het origineel, ik heb hier niet de snijmal van
- bedeltje jongen en bedeltje veiligheidsspeld
- lint en tulpenkant
- hoekjes van Unique
- bloementoefjes
- alle randen gedistressed en afgewerkt met walnut stain
 
Wij hopen dat jullie het een mooi kaartje vinden, want dan zal ons nichtje het ook mooi vinden...
 
Dus als je ff de tijd hebt, laat dan een berichtje voor ons achter, daar zijn wij altijd heel blij mee.
 
Heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra
 
 

6 opmerkingen:

  1. fabby card. Super cute image and all the details are amazing
    Big hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic Card.. Beautiful Colors and Great Design.. .. Small details and So Much to look at .. Great Card! :o)
    Thank you for Joining us at Just Magnolia and Hanglar & Stanglar Challenge
    Hugs Solveig (Sol)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaartje met grappige afbeelding en in leuke kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart.Ik heb het draakje zelf ook.en ik heb er altijd leuke reactie's op.Ik gebruik haar vaak voor een cadeaumapje voor een jongen als ie jarig is.gr knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart !!!
    Bedankt voor het meedoen bij de Ge-We hobbychallenge !!

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk kaartje!
    en wat een leuk idee om dit draakje te gebruiken.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Ge-We
    we zien je graag de volgende keer weer terug :)
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen