Hilde's cards

zondag 15 januari 2012

Mooi romantisch kaartje

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag jarig, dus ik heb van zussie veel freubeltjes gekregen, zoals een paar doohickeys van Magnolia, mooie bloemen en nog een mooie snijmal van Marianne Design.
Ik ben weer reuze verwend, vanavond lekker uit eten met paps en zussie.
Heb net een roerige week achter de rug, de dokter wilde uitsluiten of ik een longembolie had, dus allerlei onderzoeken achter de rug, gelukkig geen embolie, maar toch een infectie, dus aan de penicilinekuur.
En dat allemaal net voor mijn verjaardag. Niet dat ik het ging vieren hoor, maar toch....

Maar desalniettemin toch een kaartje gemaakt, want als ik nieuwe spulletjes krijg, moet ik ze ook meteen zien en gebruiken.

Er is een leuke challenge bij Just Magnolia volgens sketch. Ik vond dit echt een hele leuke sketch.


De stempel is uiteraard van Magnolia en is Tilda with daisy.
Het papier is van Colours unlimited by Avec en witte cardstock.


Peet heeft het weer ingekleurd met copic markers en flexmarkers.
Huid: E50, E51, E53, E93 (CM)
Haar: O527, O837 (FM) en E33, E37, E31 (CM)
Wolken: C1, C2 (CM)
Bloem: M128, M419 (FM) en Y00 (CM)

Boom en gras: BG10, BG93 (CM
Strik en jurk: V718, V746, V719, V519, M128, M419 (FM)
Hek en huis: E40, E41, E43 (CM)
En glossy accent.



Verder heb ik o.a. gebruikt: roosjes, tulpen, wondgaas, organzalint, perlen pen.
De doohickey takje met blaadjes en hartjes van Magnolia en de andere takjes zijn van Marianne Design.
Alles is gedistressd en afgewerkt met Distress Ink kleur milled lavender.
Hiermee ook de bloemetjes en blaadjes gestempeld op het achtergrondje.

Wij zijn er weer heel erg blij mee, hopelijk vinden jullie het ook een mooi kaartje, laat het ons weten, wij zijn altijd reuze benieuwd naar jullie reactie.

Nog heel veel freubelgroetjes en nog een fijn weekeind.

Hilde & Petra

4 opmerkingen:

  1. Jullie kaartje is weer super meiden.
    Mooie kleur ik hou hier wel van!!
    Van harte gefeliciteerd en een fijne avond!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilde & Petra

    Wat een prachtig mooi kaartje.
    Echt super lief.
    Van harte gefeliciteerd.
    En een hele fijne avond.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart en je bent lekker verwend:0) het zijn leuke spullies! nog een fijne verjaardag en dat je maar snel mag opknappen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergaaf kaartje !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen