Hilde's cards

dinsdag 6 september 2011

Bumblebee

Hallo luitjes,

Ik had zin om weer iets met maskeren te doen, dat is het volgende kaartje geworden. De kleuren zijn zacht lila/roze. Ik vind dat je dat niet zo goed op de foto's ziet. ik snap niet hoe anderen van die mooie foto's van hun kaarten kunnen maken, ligt zeker aan mijn toestel.
Affijn, met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Simply Magnolia - alles mag
Girls Cards World - alles mag




Gebruikte materialen:
Magnolia stempel : Honey Tilda en Large Butterfly
Papier : wat van Magnolia en wat restje
Derwent potloden: C160, 180, 200, 210, 220, 230, 250, 260, 270, 480, 510, 520, 530, 570, 650, 660 en 720.
Pons - vlinders van Martha Stewart
Cuttlebug - grote vlinder
Overige materiaal: vlinder bedeltje, lint en bloemen.

Wij zijn weer benieuwd wat jullie ervan vinden en als iemand mij tips kan geven voor de fotografie, die is altijd welkom. Ik moet toch binnenkort een nieuw fototoestel aanschaffen, dus ook daarvoor zijn alle tips welkom.

Heel veel freubelgroetjes, Hilde & Petra

5 opmerkingen:

  1. hele leuke kaart! Leuk dat je mee doet aan de challenge van Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Dames,

    wat een prachtige kaart! mooie kleurencombi, superschattige stempels en die vlinders vind ik helemaal leuk, vooral de rand!
    Zelf ben ik ook niet zo'n held in fotograferen, dus het zal wel een goede fotocamera zijn :-)) ben er ook heel tevreden over (olympus) daar zit ook een software programma bij en dan kun je de foto's bewerken op kleur en tekst invoegen enz.
    suc6 ermee!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren en details.
    Bedankt voor jullie bijdrage aan Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilde & Petra

    Wat een schatje van een kaart.
    Mooi zacht van kleur.
    Super mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIGE kaart, mooi kleuren, hier heeft veel werk in gezeten.
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen