Hilde's cards

donderdag 28 februari 2013

Kasumi van Yampuff!!!!

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties die jullie toch elke keer weer achterlaten. 
Is altijd erg motiverend en geeft ons inspiratie om door te gaan.

We hebben nu ook de digi's van Yampuff ontdekt, die zijn ook zo schattig, hopelijk vinden jullie ze ook leuk!! Maar vrees niet, we blijven ook Magnoliaatjes doen hoor...

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Club - Kaarten maken met Tiets
Jawel ik ben nu ook lid van een club, is ook nieuw voor mij hoor, maar je moet alles geprobeerd hebben toch? En dit is de club van Tiets, dus echt wel de moeite waard zou ik zeggen. Neem zelf een kijkje op Kaarten maken met Tiets, misschien vind je het ook leuk. Ze hebben leuke challenges, forum, prijsjes, clubdagen en je doet er heel veel inspiratie op!

Dit is ons kaartje voor de Februari challenge, is volgens een sketch en er moeten swirls op zitten.


De digi is van Yampuff en ze heet Kasumi.
Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van First Edition - sweet owl.


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
Huid: E000, 01, 21, 93
Haar: E31, 33, 35, 51
Jurk: RV000, 10, 21
Konijntjes: C1, 3
Wortel: YR000, 00, YG91, G000
En afgewerkt met glossy accents


Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal hartenborder van Memory Box
- snijmal swirls van Marianne Design
- snijmal tak van Marianne Design
- gebakskleedje
- organzalint
- bloementoef
- tekst is van Saturated Canary

Is het niet een schattig paaskaartje geworden??? 
Neem een kijkje op de club van Kaarten maken met Tiets.

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

1 opmerking: