Hilde's cards

dinsdag 25 september 2012

Midwayreminder challenge #40 DML

Hallo allemaal,

Hierbij nog een tag/label van mij. Normaal zou Christa vandaag haar tag/label laten zien, echter zij heeft haar zwager net verloren, dus heeft even andere dingen aan haar hoofd. Heel veel sterkte Christa voor jou en je familie.

Het was wel weer onwijs leuk om te maken, want ik heb nog nooit op kraftpapier gekleurd en heb het met distress markers gedaan. 
Janet Blaauw heeft hier een filmpje van gemaakt, ga snel kijken op Filmpje van Janet.
Eerst even op klad geprobeerd en toen toch maar voor het echie gedaan, ik moet eerlijk zeggen, ik vind het best wel goed gelukt... hihihi.

Dus meiden jullie hebben nog tot zaterdag 29 september de tijd om met ons mee te doen. Ga snel naar onze blog bij DML.


De magnoliastempel is Tilda with floating hearts.
Het papier is kraftpapier, witte cardstock en het DP is van TPC studio - Winter whites Falling snow.


Ik heb haar ingekleurd met distress markers en dit heb ik afgekeken van Janet.
Huid: tettered ros
Wangen: aged mahogany
Haar: antique linen en scattered straw
Jurkje: tumbled glass en glitterstift
Schoenen: tumbled glass en weathered wood en glitterstift
Handschoenen: weathered wood
Vleugels: weathered wood en glitterstift
Hartjes: victorian velvet


Ik heb verder gebruikt:
- snijmal kerststerren border van Tim Holtz
- snijmal kerstboom van Marianne design
- snijmal ovale frame van Marianne design
- snijmal takjes met sterretjes van ?
- diverse kant, lint en organza
- wondgaas
- bedeltje
- stempel limited edition handstamped with love by
- bloementoefje


Nou meiden jullie moeten nog snel even aan de slag om met deze leuke challenge mee te doen. Laat ons jullie mooie creaties zien op onze blog bij DML.

Maar voordat je daar heen gaat, zou ik het leuk vinden, als je nog laat weten wat jij van mijn label vind??


Nog heel veel freubelgroetjes,

Hilde & (Petra)

1 opmerking: