Hilde's cards

woensdag 5 september 2012

Kerstkaartje met Fairy-Dahlia

Hallo allemaal,
 
Ik heb nog een mooi kerstkaartje gemaakt, ook weer in het paars. Ik vind dat zo'n mooie, chique kleur...
Het plaatje had Petra al een tijdje geleden ingekleurd, maar ik had nu zin om er iets mee te doen.
 
En dit is het resultaat geworden:
 
 
Zoals je ziet, is het dit keer geen Magnoliastempel, maar een digistamp en ze heet Fairy Dahlia. Het papier is van S.E.I en het heet white elegance, witte cardstock en nog een restje paarse papier.
 
 
Peet heeft haar weer ingekleurd met copic markers, helaas omdat deze al een tijdje geleden ingekleurd is, zijn we het briefje met de kleuren kwijt geraakt, stom he.....
 
 
Ik heb voor de kaart o.a. gebruik gemaakt van:
- diverse snijmallen: de sterrenborder van Tim Holtz, de kerstboompjes van Marianne Design en ook de sneeuwbloemen van Marianne Design.
Volgens mij is de vierkante snijmaal met kantenranden ook van Marianne Design
- lint, kant en parel(rozen)kant
- tekststempel
- de vierkanten snijmal achter de afbeelding bestempeld met stempel van Unique
 
 
Het is een strak, modern kerstkaartje geworden, vind ik persoonlijk, want niet iedereen houdt van de romantische kaarten van Magnolia, toch...
 
 
Laat je mening achter, wij vinden het altijd leuk om te lezen, wat jij ervan vind.
 
Heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Hilde & Petra.
    Echt super lief.
    Heel mooi van kleur.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen