Hilde's cards

donderdag 19 januari 2012

Challenge black and white

Hallo allemaal,

Helaas kunnen wij niet iedere dag kaarten maken, wat erg jammer is, want het is zo leuk. We hebben zaterdag weer een leuke workshop bij Doe@ding, heel veel zin in.
Toch hebben we nog een kaartje kunnen maken, Peet vond de challenge van MDUC leuk, daar moest je het plaatje inkleuren in zwart en wit.
En ik vond de challenge van TOMIC leuk, dat is volgens een sketch plus use fabric.
Dus aan deze twee challenges willen we meedoen met dit kaartje.


De magnolia stempel is Rose scent Tilda, snoepie is het. Het papier wat ik gebruikt heb is van Docrafts Papermania en het grijze papiertje is van een bos bloemen wat ik heb gekregen. Hoe bedoel je recyclen!!!


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers en flexmarkers.
C1, C2, C3, C5, C7 (copic markers)
IG4, IG6, IG8, IG10 (flexmarkers)
En afgewerkt met glossy accents.


Verder heb ik de volgende spulletjes gebruikt om de kaart op te leuken:
wondgaas, organza lint (= fabric), roosjes en tulpen en de perlen pen.
Ik heb diverse snijmallen gebruikt voor de takjes, de blaadjes, de tag en het kantenrandje.

Ondanks dat het een zwart /wit ingekleurd plaatje is, vind ik de kaart best geslaagd en Peet heeft haar toch erg mooi ingekleurd. Mag ik wel zeggen, toch!!

Zo, dat was het weer, ik ga nu zelf nog even bij de bloggers langs, want daar heb ik ook niet altijd tijd voor.

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

7 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje en jawel eerlijk is eerlijk, het is supergaaf ingekleurd ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart dames! complimenten voor het kleurwerk idd, maar de aankleding mag er ook weer zijn:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat jullie meedoen met onze challenge bij TOMIC
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! This is a gorgeous card! Fantastic colouring. Thanks for joining us at MDUC this week,
    Hugs Kylie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card, love the flowers!

    Thanks so much for joining us at MDUC and TOMIC, hope to see you again!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi HILDE & PETRA

    Wat een prachtig mooi kaartje.
    ECHT schitterend.
    Super mooi ingekleurd.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet card. Love the combo of colours you chose with the beautifully black and white coloured image. And so lovely embellished.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen